BIG BOSS HERE !

Photobucket

yes, i have a dirty mind and i'm a good girl with a lot of bad habits.

Photobucket
TAKE NOTE ON THIS !
girls look at me up and down
and don't have nothing to say
but it's funny how the words
come out when i walk away
fiuhhhh annoyingg !

SPEAK UR CRAP HERE !

form the spring.can u ? ;]

Tuesday, December 22, 2009

putus hanya pada nama, tapi hakikatnya ?

dah putus bukan bermakne aku tak sayang dah
sayang tuh tetap ade
mane bole na teros hilang macam tuh je
gilaa kaww
selama nehh 24jam asyik dengan kaw je
na mengade, na memanje, na menanges
and pape je lahh
kat kaw je aku buad
kat orang laen aku ta buad
takot nanti kene maki hamun je
pastuh mule lahh
meleleh air mate
sape ta kenal aku
hati tisu kan

dah putus nehh bukan bermakne aku tak amek taw pasal kaw dah
jage tetap jage
mane bole ta jage
dah bese tetiap hari
kejut kaw pegi keje
tak pung aku yg di kejutkan kaw
lepas tuh mule kene perli
law ta buad sehari
rase macam laen
macam ade yang ta kene

dah putus nehh bukan bermakne aku tanak contact kaw dah
mesej tetap mesej
call tetap call
mane bole ta mesej
mane bole ta call
benda yang hari2 aku buad
law ta buad rase macam janggal pulak
dah pena cuba kut
sehari suntuk ta mesej
sehari suntuk ta call
tuh pungg ta sampai sehari
memang tabole tahan
aku taw dye kat luar
tengah lepak dengan membe2 dye
mungkin na tenangkan hati yg tgh hancur berkecai
sebab perbuatan aku
tapi aku call jugak
tanye dye bile na balek ruma
rupanye dye paham
aku bagi hint kat dye
na ym dengan dye
na webcam dengan dye
yelaaa mane bole ta paham aku
dye dah kenal aku kan
benda tetiap malam memang waktu tuh je yang kami tunggu
walaupung ta dapat na sentuh
dapat tengok depan mate pung jadilahh
walaupun dah putus
baru je, ta sampai 24jam pungg
malam tadi start jugak ym
on jugak webcam
nak tengok dye
macam mane keadaan dye bile da putus
aduhhh
mengalir air mate duhh
paling ta tahan bile dye cakap
'i tabule trima kenyataan dpn mata i neh skunk bukan lg gf i'
aduhhhh
lagi lah air mate aku neh mengalir
da macam air terjun dah aku tengok
plus tengok dye menanges sebab aku
ya allah ya tuhanku
tuhan je lah yg taw perasaan aku mase tuh
betapa sayangnya dye pade aku
tapi aku langsong ta nampak sume tuh
buta ke aku nehh ?
tade hati dan perasaan ke aku nehh ?
ke aku nehh bodohh ?
tak hargai langsong ape yg ade depan mate
yang confirm2 lelaki tuh sanggup buad ape je demi aku
hurmmmm
berfikir panjang aku dibuatnyee

ntah laaa
aku pung tataw keputusan ape yang aku buad nehh
sayangg tapi sanggup melepaskan
tapi aku tetap na buad dye bahagia
tetap na buad dye gembira
walaupun dalam hati dye
aku taw macam mane kecewanye dye dengan sikap aku
tapi dye tetap sabar
tetap na melayan kerenah aku
terima kaseh sayangggg

betol lah kate kawan aku
lelaki neh tabole dibuat maen kate2 na mintak putus
lelaki law da sayang pempuan tuh
ape je pempuan tuh mintak
dye akan bagi
termasuk la na mintak putus sekali pungg
rupanya memeng dye memang buad ape je yg aku mintak

aku tules ape yang aku rase
aku tules ape yang aku rase na luah
aku tules ape yg terbuku kat lam hati aku neh
rase serba salah yg teramat sangat pade dye
cuma yg mampu aku buad hanya mintak maaf
mudah sangat kan ?
mane cukop dengan maaf je
hati dye da cukop saket

hurmmm
tuh je yang aku na tules
aku ta tules tuk orang laen
aku tules untuk dye sorang je
untuk dye paham segala-galanya
yang aku masih tabole hidup tanpe dye
yang aku masih perlukan dye
walaupung dah tade ape2 ikatan lagik ):


love is a dream
pain is reality

7 comments:

  1. be strong babe..
    remember, love is always a battlefield.. ;)

    ReplyDelete
  2. kaka, saba taw taw. i noe how u feel ryte now. huuuu :(

    ReplyDelete
  3. safra : i tot that im strong.
    but im not ):

    maya : thx darls !

    ReplyDelete
  4. hmm the truth u said about guy.

    kalo dah syg, syg gile, pe je sanggop buat.

    ReplyDelete