BIG BOSS HERE !

Photobucket

yes, i have a dirty mind and i'm a good girl with a lot of bad habits.

Photobucket
TAKE NOTE ON THIS !
girls look at me up and down
and don't have nothing to say
but it's funny how the words
come out when i walk away
fiuhhhh annoyingg !

SPEAK UR CRAP HERE !

form the spring.can u ? ;]

Thursday, December 17, 2009

menanti kepulanganmu, HAHA

ya allah rindunyeeee dyeeeeeeeee !
tataw na buad ape da nehh
hanya mampu makan makan makan dan makan
HAHA
tade kene mengena langsong
tapi betol lahh
sumpah rinduuuuuuuuuuu !
heeeee :D

now tgh tunggu amsyar balek keje
haiyoooo
ta best lah u shif petang
i yg merana menunggu
huhu
neh baru beberapa ari
belom lagik naek sem
kene tinggal beberapa bulan
ouhh tidakkkkk
law rindu na buad ape ?
takan asyik na nanges je ?
abes pulak air mate aku nehh
plus tension pulak roomate aku nanty
haihhh haihhh
aku na mintak tuka study uitm putrajaya lahh
bole tak ? :D

lagik ?
aku tgh makan roti gardenia cicah dengan susu cair nehh
walaupun ta lapar
tapi aku tetap gak na makan
janji ade benda na makan
ade benda na di kudap dalam mulot
relax aa
baru 41kg
belom 51kg lagik
tapi law makan
ta takot gemuk ke aku neh ?
takot gak
takot boyfriend lari nanty
tapi, dye ta buad camtuh kut
dye kan sayang aku
hehe :D

No comments:

Post a Comment