BIG BOSS HERE !

Photobucket

yes, i have a dirty mind and i'm a good girl with a lot of bad habits.

Photobucket
TAKE NOTE ON THIS !
girls look at me up and down
and don't have nothing to say
but it's funny how the words
come out when i walk away
fiuhhhh annoyingg !

SPEAK UR CRAP HERE !

form the spring.can u ? ;]

Wednesday, October 28, 2009

usha ruma sewa baru.

petang tady p amek tasha kat jeti.then teros pegi pauh damai.na tengok ruma sewa fer next sem.maybe aku na pindah kut next sem.yg da confirm aku, wana and tasha.so na carik lagik dalam 3 org lagik ke.mase pegi tengok ruma tuhh aku macam ta byk cakap.memang ta cakap pungg.HAHA.aku diam je.dengar dorang sembang.huhu.nape ehh aku ta cakap ?HAHA.sape2 di tempat kejadian je yg taw.HAHA.sekiann, tunggu lah next sem aku pindah dulu, baru aku cite.tuh pung law ingat lah.HAHA.



errr baru aku pasan, aku nehh banyak gelak lahh.HAHAHAHAHA
bia bia bia ! wawa memang ceni.HEHE

No comments:

Post a Comment