BIG BOSS HERE !

Photobucket

yes, i have a dirty mind and i'm a good girl with a lot of bad habits.

Photobucket
TAKE NOTE ON THIS !
girls look at me up and down
and don't have nothing to say
but it's funny how the words
come out when i walk away
fiuhhhh annoyingg !

SPEAK UR CRAP HERE !

form the spring.can u ? ;]

Saturday, October 17, 2009

aku sayang padamu ):

MOHD ARIFF, I LOVE YOUUU <33

Taukah engkau kekasih
Apa yang selalu aku rasakan
Disaat-saat aku sedang sendiri
Selalu saja ingat padamu

Aku sayang padamu
Aku ingin dirimu
Selalu bersamaku
Aku sayang padamu

Aku sayang
Aku sayang
Padamu

Taukah engkau kekasih
Apa yang selalu aku pikirkan
Disaat-saat aku sedang sendiri
Aku selalu memikirkanmu

Aku sayang padamu
Aku ingin dirimu
Selalu bersamaku
Aku sayang padamu

Aku sayang
Aku sayang padamu




No comments:

Post a Comment