BIG BOSS HERE !

Photobucket

yes, i have a dirty mind and i'm a good girl with a lot of bad habits.

Photobucket
TAKE NOTE ON THIS !
girls look at me up and down
and don't have nothing to say
but it's funny how the words
come out when i walk away
fiuhhhh annoyingg !

SPEAK UR CRAP HERE !

form the spring.can u ? ;]

Monday, June 21, 2010

tanak tanak pegi !

AKU TANAK PEGI !
tapi aku mampu cakap je
sebab aku dah accept pung offer tuh
omg
tuh keputusan paling bodoh yg pena aku buad
huh

malam tadi skype-ing with amsyar
dye tunjuk 2 jersey portugal
mule mule, macam blur
asal dye tunjuk that jersey?
then dye tanye
'ade dua neh, satu lagi nak bg sape?'
menitik teros air mata aku
da janji nak tgk bola same2 dgn dye
bukan tgk bola je
but everythings, da plan baek punye for next sem
tapi hurmm
betol la kan, kite cume merancang, allah yang tentukan
aku da ta bole buad ape ape
tiap kali msg, mesti dye akan down gilaa babi
tak sanggup nye aku hidup macam neh
cena nak study kat sane, kalo aku sendiri tak happy );
and aku ta abes abes menangis
lagi tabole benti bila tgk dye nangis
aku tak kuat !

kenapa lah ade je masala dalam hubungan aku neh?
dari dulu lagi, tak pena abes abes
bila neh da okay, masala baru pulak ade
ya allah ya tuhanku, kaw kuatkanlah semangat kami



No comments:

Post a Comment