BIG BOSS HERE !

Photobucket

yes, i have a dirty mind and i'm a good girl with a lot of bad habits.

Photobucket
TAKE NOTE ON THIS !
girls look at me up and down
and don't have nothing to say
but it's funny how the words
come out when i walk away
fiuhhhh annoyingg !

SPEAK UR CRAP HERE !

form the spring.can u ? ;]

Tuesday, April 27, 2010

bile nak abes ? );

nape jadi lagi benda neh ?
aku ingat da abes da sume
rupe nye ade lagik
sampai nye hati dye );
ape salah aku ?
aku dah cukop sayang kat dye dah
ape lagi yg dye bagi aku ta bagi ?
maybe tuh la kut yg kurang
senang2 dye ckp ily imy ape sume kat pempuan tuh
dye kate maen maen je
abes tuh bile dye ckp kat aku ?
maen maen jugak ke ?
bukan sekali aku kene
dah 2 kali dah
sekarang macam dah tawar hati
tgk status fb pempuan tuh pungg
macam dye nak sangat u
takan senang senang aku nak bagi ?
dye aku punyee );
tapi ape yg aku dapat bile aku bg dye peluang ?
hati aku saket sgt
alasan dye langsong tabole aku terima
tolonggg laaa
jgn bg harapan kat pempuan tuh kalau tak syg
kesian dye
and kesian jugak lah kat i
pleaseeeee );

patotnye time2 neh i tgh lepak dgn u
tapi malam neh ?
sokayy
i nak belaja biasakan diri tanpe u
i dpt rase, one day u akan dgn dye
bukan dgn i
i terima
i redha
i sayang u
i nak tgk u bahagia

1 comment: