BIG BOSS HERE !

Photobucket

yes, i have a dirty mind and i'm a good girl with a lot of bad habits.

Photobucket
TAKE NOTE ON THIS !
girls look at me up and down
and don't have nothing to say
but it's funny how the words
come out when i walk away
fiuhhhh annoyingg !

SPEAK UR CRAP HERE !

form the spring.can u ? ;]

Wednesday, November 4, 2009

aku masih sayang


almost 1 month aku and arep ta msg and cal ape sume.
cume ade skaly je dye text aku.

tapi just cakap kat aku stop add membe2 dye yg aku ta kenal.

ta sume membe2 dye aku add.

ade gak membe2 dye yg add aku.

then bile dye da cakap camtuh, aku delete teros sume membe2 dye.

but skang neh, ade jugak membe2 dye yg add aku balek.

suryy, aku tade perasaan na approve korang.
lantak korang aa na kate aku sombong o ape okay ?

btw, kat page myspace dye pungg, da tade gamba aku.

kat top friends dye, mmg dari dulu tade ):

aku kecik hati tak ?

urmm, ntah la.


fuhh, first time aku couple cam nehh.

ade couple tapi buad haluan memasing.

da dua kaly aku mintak break tapi dye still tanak lepaskan.

aku tataw kenape.

mungkin tanak bagi aku tension sbb skang nga final.

even aku da cakap aku okay if kite break pungg.

so aku tunggu je lah after da abes final nehh.

but law bole tamaw la break.

memang tanak break pung lah !

aku sayang dye lah !

tapi tataw lah dye sayang aku or tak.

and aku ta nampak langsung yg dye sayang aku ):

aku ta salakan dye and mungkin gak neh sala aku.
ta kenal dye betol betol before terime dye.

tapi aku tapena menyesal ade dye (:

sometimes, rase bangga sbb ade boyfriend cam dye.

sangat sangat sangat rajen study and always think bout his future (:

and suke na remind kat aku suro study jugak.hehe


mood aku skang nehh dalam kerinduan.hehe
so, let's me try to call him.

call dapat but dye ta angkat ):
tataw same ade dye da tido, nga study o buad benda laen.

and aku malas na try call lagik.
takot ganggu dye o mmg dye tanak angkat call aku.
cukop lah skaly aku cal yg tunjuk aku carik dye.

drpd dye, langsong ta carik aku.

sedih dan terkilan sangat ):

aku bukan seorang yg ego pade org yg aku sayang.

just sometimes keras kepala.

tapi keras kepala aku neh bole jugak dilembutkan law kene gayanye.

aku ta kejam mcm kaw.

aku tataw sape aku bg kaw ):
aku rase tergantung skang nehh.
and tunggu mase na mati je ):

hope after da abes final nehh, our probs bole settle.

da lame ta msg, ta calling2.

kedit ta luak pungg.hehe



arep, i still sayangg u. sury if i nehh jadi masala bagi u auw ?
i will always pray fer us.
lovelovelovelovelovelovelovelovelovelove you !

No comments:

Post a Comment