BIG BOSS HERE !

Photobucket

yes, i have a dirty mind and i'm a good girl with a lot of bad habits.

Photobucket
TAKE NOTE ON THIS !
girls look at me up and down
and don't have nothing to say
but it's funny how the words
come out when i walk away
fiuhhhh annoyingg !

SPEAK UR CRAP HERE !

form the spring.can u ? ;]

Saturday, August 29, 2009

blek ruma mmg na spend time dgn dye tapi, ):


malam tady sampai tapah around 8.30pm dari penang. time bukak pose tuhh, ta makan pape pungg. sbb ade lam bus. 1st time ouhh ! sumpah sedihh, HAHA :D sape suro ta bwk extra food lam beg kan kan kan ? padan muke, HAHA :D da sampai tapah, parents amek bawak pulang ke bidor. tension jaa ismat tadak time amek aku tuhh, HAHA :D balek ruma makan & tido.

sok pagi er terlambat bangun pulak, haishh ! bangun tido je tros tanya mak.
aku : makk, ismat ade kat ruma dye ta ?
mak : ade, law kamu na jumpe dye pegi amek sekarang. kejap lagik dye na balek kg kat taipingg.
aku : laa, yeke ? bile dye balek sini ?
mak : ari isnin.

gamba gamba before dye na balek kampungg ):

grrr, ari isnin tuh sure sure sku pungg kene balek penang. so dengan muke baru bangun tido & ta mandy er, aku teros g ruma ismat amek dye. selang 2 buah ruma je pungg, HAHA :D

sempat la jugak na maen maen dgn dye even ta lame pungg. tapi serious ta puas. na tgk lagik gelagat mengong dye tuhh. rinduuu ! mak cakap dye da degil, HAHA :D tapi memnag kene jugak la aku tuka pampers dye tady. perasan ta ade gamba dye pakai selua itam & coklat. dye terkencingg ouhh ! HAHA :D perkara biasa bg aku, HEHE :D and after this mybe raya baru dapat jumpe dye lagik. tuh pung if dye ta balek kg lame sgt. grrrr ! na buad cena kan ? anak oranggg, HAHA :D

muke ta puas aty na pegang camera, HAHA :D



text along law adek rindu taw taw taw ? HAHA :D

No comments:

Post a Comment